Thursday, October 28, 2010

Im Just Miss You :(







YOU CHANGE :'(
Why? Where're you? Where's the old you :'(
Imisssyouuuuuu,Huuuuuuuuuu.I want you back,I dowana lost you baby. Don't chu miss me sayang. *nangis ni
Em, Saya ada buat salah dekat awak ke? Awak marah kat saya ke? Sampai awak taknak jumpa saya dah? Awak tak sayang saya dah ke? Awak taknak lepak dengan saya ke? Awak awak :( Mana awak menghilang,mana awak pergi. Saya menanti kehadiran awak :) Saya rindu awak buat muka, Saya rindu awak senyum,gelak,Saya rindu awak shisha pastuh buat "O",Saya rindu awak merepek,Saya rindu awak marah,Saya rindu pergi Ampang Point dengan awak,Saya rindu cium awak,Saya rindu pergi rumah,Saya rindu awak datang rumah,Saya rindu awak pakai eyeliner kan untuk saya,Saya rindu nak bergosip dengan awak. Arinaaaaaaaaaaa, nak dikatakan semua benda yang kita buat,AKU RINDU <3 Huhuhuhu :( Tapi takpelah aku paham, Awak janji dengan kita, awak nak jaga diri. Awak jaga diri elok2 k. Loveyou..
xoxo,raa

No comments:

Post a Comment